Značka FAB přináší na trh motorickou vložku
Značka FAB je známá především díky cylindrickým vložkám, které vyrábí už více jak 100 let. V posledních letech ASSA ABLOY zásadně investovala do vývoje elektromechanických a motorických řešení uzamykání. Výsledkem tohoto vývoje je nejen mechatronický systém FAB +CLIQ, ale i novinka v portfoliu značky FAB – motorický zámek FAB ENTR.
Motorický zámek ENTR se začne na českém a slovenském trhu prodávat pod značkou FAB v březnu 2016 a jeho uvedení na trh bude provázeno výraznou marketingovou podporou. Jak motorická vložka, tak veškeré příslušenství (dálkový ovladač, čtečka otisku prstů, PIN klávesnice a bezdrátová nabíječka) se bude prodávat v atraktivních obalech s přiloženým podrobným návodem na instalaci a obsluhu v češtině. Pro koncové klienty jsme připravili jednoduchý oboustranný leták A4 popisující výhody nového produktu a možnosti ovládání. Leták bude distribuován prostřednictvím partnerských zámečnictví, elektro velkoobchodů a výrobců dveří. Leták si můžete prohlédnout zde. Pro naše partnery máme připraveny demo stojany se vzorkem FAB ENTR.
Na webu fab.cz, který každý měsíc navštíví kolem 18.000 uživatelů, jsme vytvořili microsite www.fab.cz/ENTR, na které se uživatel může dozvědět podrobnější informace o motorické vložce FAB ENTR a o jednotlivých možnostech ovládání. V sekci Ke stažení bude k dispozici jak podrobný manuál, tak leták a reklamní video.
Vstup FAB ENTR na trh bude také podporován PR kampaní v lifestylových časopisech (Home, Marianne bydlení, Můj dům…), v časopisech pro muže ( For men) a v časopisech o moderních technologiích ( Svět mobilů, Mobil, Chip…). Samozřejmostí jsou PR články na webech. Kromě tisku a internetu se FAB ENTR objeví na jaře i dvakrát v televizi – na Nově ve Snídani na Nově a na ČT 1 v pořadu Po lopatě. Představení ENTRu ve Snídani na Nově proběhlo už v pátek 29. 1., na ČT 1 bude představen 26. 2. 2016.
Poslední oblastí, kde bude FAB ENTR výrazně propagován, je internet. Bude propagován nejen pomocí placené reklamy na Googlu a Seznamu, ale také pomocí reklamního videa před videi na Youtube a na facebookovské stránce značky FAB.